Elke organisatie heeft baat bij een goed functionerend netwerk. Snelheid, stabiliteit en optimale gegevensbescherming zijn daarbij van groot belang. Lannet zorgt voor optimaal onderhoud en beheer van uw bedrijfsnetwerk.
Dankzij Real Time Monitoring kunnen wij problemen aan uw systeem voorspellen, signaleren en voorkomen.
Dankzij deze proactieve werkwijze kunnen wij eventuele problemen aan uw netwerk vaak al verhelpen voordat u er last van heeft.
Lannet update uw software en virusscanners voortdurend en zorgt ervoor dat uw softwarelicenties niet verlopen. Daarnaast controleren wij de techniek achter uw netwerk.
Door middel van Real Time Monitoring kan Lannet uw systeem in de gaten houden en indien nodig ingrijpen. Zo worden eventuele problemen en storingen snel opgelost – vaak nog voordat u er wat van merkt. Wij zijn bovendien ook buiten kantooruren bereikbaar voor het melden van storingen en spoedreparaties.
De helpdesk van Lannet wordt bezet door de engineers die uw netwerk hebben ingericht. De engineer op de helpdesk kan in meer dan negentig procent van de gevallen direct op afstand uw probleem oplossen. In andere gevallen kan hij meteen een afspraak op locatie maken.